“Solament aquell qui no fa res no comet errors” Joseph Conrad. www.pepllop.com

divendres, 13 de febrer del 2015

Impacte patètic

Impacte patètic en veure com s'abusa del 'pseudo' poder davant dels ciutadans a Castellar. 
Estic amb un amic fent un cafè i observo com un 'senyor' amb gorra i jaqueta groga que se’n cuida de posar multes a la zona blava, amb tolerància cero, respecte cero, i a més a més prepotent, increpa una noia jove que estava marxant de l’aparcament després d’haver aturat el seu cotxe dos minuts de rellotge.  El 'servidor públic' millor dit perseguidor de multes, li diu que s’esperi que l'està multant, ni tan sols havia tingut temps de posar-li la denuncia, i li diu que ja té la seva matricula i que ja li arribarà la multa. En sentir això, la noia li demana el seu número identificatiu i ell marxa passant del requeriment de la noia just per davant meu i dient: “ya te llegará...”. No m' he pogut estar de dir-li que cal ser més educat per fer la feina que fa i que tant ell com jo, com a servidors de lo públic que som, hem de respectar les persones per davant de tot. M'ha deixat amb la paraula a la boca marxant carrer avall. És aquest el sistema que algú l'hi a dit que ha d'utilitzar quan es relacioni amb els ciutadans? Si no és així, qui en sigui responsable hauria d’organitzar per a aquest personal un curset d’atenció al públic, d'educació i de respecte als ciutadans. Jo sóc el primer en la tolerància cero amb la manca de civisme, però dos minuts a la zona blava sense tiquet, encara que siguis jove, no és incivisme! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada